Heb je goesting om je te verdiepen in mobiliteitsvraagstukken?
Ben je klaar om een coachende rol op te nemen?
En ben je in staat om advies te verlenen en klachten steeds professioneel te behandelen?
Solliciteer dan voor 28 april 2024 en wie weet word jij wel onze nieuwe collega!
In het kort:
Als deskundige mobiliteitsadministratie vervul je een cruciale rol als rechterhand van het diensthoofd wegen en mobiliteit. Jouw eerste verantwoordelijkheid is ervoor te zorgen dat alle vragen, problemen en klachten van burgers op een efficiënte en correcte wijze worden afgehandeld. Hierbij bied je ondersteuning aan je administratieve collega's en zorg je voor een nauwgezette taakverdeling binnen het team. Indien bepaalde inhoudelijke vragen niet behandeld kunnen worden door de medewerkers, neem je deze zelf op.
Daarnaast toon je een sterke interesse in alles wat te maken heeft met mobiliteit en verkeer. Je blijft jezelf ontwikkelen en verdiept je voortdurend in de materie door middel van vormingen en praktijkervaring. In de afwezigheid van de verkeersconsulent neem je zijn taken waar, waardoor je een essentiële rol speelt in het handhaven en verbeteren van de mobiliteit binnen het lokaal bestuur Schoten.
Enthousiast na het lezen van deze korte beschrijving? volledige takenpakket vind je terug in de .
Werken bij Lokaal Bestuur Schoten is niet zomaar werken in een grijs gemeentehuis. Jij krijgt van ons:
* Wij bieden een geïndexeerd loon volgens een B1-B2-B3 salarisschaal. Je start aan een bruto maandsalaris van 2.940,86 euro (B1). Ervaring uit de overheidssector wordt onbeperkt meegenomen en het meenemen van ervaring uit de privésector is bespreekbaar.
Karen Ardies
+32 3 680 33 88
schoten@searchselection.com